суботу, 19 грудня 2015 р.

Модуль 11

З усього того, чому я навчалався на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде формування і у мене і у учнів навичок ХХІ століття, вміння  чітко ставити перед собою завдання, які оперативно, без зайвих втрат часу, вирішувати завдяки колективній роботі та дослідницькій діяльності.

пʼятницю, 18 грудня 2015 р.

Модуль 10

В цьому модулі я  визначив  для себе , яка роль вчителя -  фасилітатора та  потребу у  використанні блогів. 
 Ми визначили  власні навчальні цілі з формування в себе навичок фасилітації.
Розглянули учнівські роботи, обговорили , використовуючи форми оцінювання. 

Також я доопрацював своє портфоліо вивчення теми, дописала  і впорядкував План вивчення теми.\\

четвер, 17 грудня 2015 р.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання : вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні

вівторок, 15 грудня 2015 р.

Модуль 8

У цьому модулі ми обговорили проблеми, з якими вчитель може зустрітися при залученні учнів до оцінювання, дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань у продовж проекту.
 Працювали над створенням інструменту оцінювання учнівської роботи. Я навчилася проектувати свою систему оцінювання на основі засобів оцінювання програми Intel "Навчання для майбутнього".

понеділок, 14 грудня 2015 р.

Модуль 7

 
   Під час цього модулю я ознайомилася з прикладами учнівських робіт та визначила цілі й результати навчального проекту з позиції учня.
   Визначила стратегії, які дозволять адаптуватися учням до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на їх розвиток. Разом з колегами ми обговорювали питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтовним навчанням.

суботу, 12 грудня 2015 р.

Модуль 5, 6

     Сьогодні у нас була педрада на тему: "Інтернет в проектній діяльності учнів". Познайомився з різновидами Інтеренет-ресурсів, про їх користь, а також про шкоду, яку вони можуть завдати при неправильному їх використанні. Про це потрібно також повідомити батьків, щоб ці Інтернет-ресурси не принесли моральної шкоди дітям та матеріальної - батькам.